Thursday, November 5, 2009

Haziq dah boleh baca..



Alhamdulillah.. berjaya si Haziq anak bongsu Mak Uda dan Pak Uda ni membaca walaupun umurnya belum pun genap 5 tahun, dia lahir 14 Disember.. kalau diikut-ikutkan Haziq ni masa kecil dulu anak yang paling lambat jalan dan tak bercakap-cakap satu butir perkataan pun. Syukur, Allah izinkan dia dapat membaca lebih awal, kalau nak diikutkan, masa Mak Uda belajar hari tu dan tak ada kat sekolah, memang dia bawa diri sendiri je dan duduk belajar dengan ayahnya..

Hari tu, Minggu Membaca 1 Malaysia, dia telah menunjukkan kebolehan dia membaca masa perhimpunan dan sekarang ni dah gian pulak nak baca kat depan, nak hadiah lagi..

1 comment:

orang muo said...

askm... hebat anak ko yo kocik2 dan pandai baco... pandai2 cucu2 den ni... tumpang semangkuk yo ih ih ih

ni blog tok no 2 jenguk yo
http://orangmuo.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails