Thursday, July 22, 2010

Tilawah Al-Quran Ke-52 Peringkat Antarabangsa

Alhamdulillah, maka hampir sampai ke bulan Ramadhan kita bila dah keluar promo Tilawah Al-Quran ni..Semakin terasa-rasa bulan mulia ni hampir tiba..Mulalah rasa sayu hati ni. Rindu dengan semua yang pernah berlaku dan berlalu dulu-dulu..

Kalau tak dapat pergi, mari kita tengok di TV1, RTM jelah ye, macam kita tengok World Cup hari tu...Masa arwah abah ada dulu, mesti Mak Uda kena duduk depan TV, abah suruh rakam nasyid-nasyid yang ada, seronok rasanya..Mak Uda dulu ada kumpulan nasyid ala kampung je, tapi sekarang dah tak ada.

Klasik nasional... Kalau tak dah jadi artis nasyid Mak Uda sekarang ni..

2 comments:

aliaazuan said...

Salam Mak Uda..

Ooo bekas penasyid ya. Hehe..suka tengok org dulu2 nasyid mesti tegak2.Klasik betul. Nasyid skrg gerak sana gerak sini lak.

Rusiah_Hazri said...

yelah aliaazuan..dolu-dolu..kalau nak menyanyi rasanya sekarang takut tak sedor diri...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails