Saturday, February 13, 2010

Panas..panas..masya allah..


Cuaca panas dah hampir 4 minggu, sebulanlah tu.. kat Lubok ni.. Masya Allah, dengarnya kat tempat lain hujan, siap banjir lagi..tapi kat sini panas..rumah kampung pun tak tahan, macamana lah kalau duduk rumah taman.. tapi bagusnya duduk kampung ada macam-macam alternatif nak menyejukkan badan.. Saksikanlah..aktiviti mandi perigi..seronok tgk je..

3 comments:

NORHAYATI BERAHIM said...

masya-ALLAH mokde cantiknya rumah kg tu, teringin nak buat rumah macam tu..banyak tingkap kat serambikan..
dan mandi perigi tu teringat masa kecil-kecil dahulu..pernah jatuh perigi, tapi tuhan masih panjangkan umur lagi..he.he

ibuayu said...

wah sedapnya dapat mandi air perigi..rusiah jemputlah kak yati datang rumah nanti akak oleh tumpang sekaki...

Rusiah_Hazri said...

kak yati mmg best duduk rumah kg..Mokde dr dulu bercita-cita nk kawin dgn org 'kampung'..duduk rumah kg le maksudnya..suka sgt..meh dtg sini..nanti kalau musim buah-buahan boleh makan buah..member2 mokde nak jumpa kak yati klu sudi nak mai..terutamanya ibuayu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails